پرواز را به خاطر بسپار! پرنده مردنیست...

پرواز را به خاطر بسپار! پرنده مردنیست...

به نام تنها ترین کلمه...

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 93
بازدید کل : 36819
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1




my favarit....

اینا واسه من خیلی عزیزن....خیلی...

تو آمدی ز دورها و دورها...

نگاه کن که غم درون دیده ام                چگونه قطره قطره آب میشود

چگونه سایه سیاه سرکشم                اسیر دست آفتاب میشود

نگاه کن من از ستاره سوختم             لبالب از ستارگان تب شدم

چو ماهیان سرخ رنگ ساده دل           ستاره چین برکه های شب شدم

مرا دگر رها مکن                              مرا از این ستاره ها جدا مکن

نگاه کن که موم شب به راه من          چگونه قطره قطره آب میشود

به روی گاهواره های شعر من            نگاه کن تو میدمی و آفتاب میشود......

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: شیرین تاريخ: یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

گریه هم مثل باران فرو ریخت غصه از دل زدودن بهانه.....

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to shirin-sweet.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com